Olivia

Olivia

fredag 26 december 2014

Annandagen

Ja då var julen till ända, och lika galet fort som alltid gick det. Jag var rejält sjuk på julafton, men lyckades ta mig igenom dagen helt okej ändå :-)
Det var bara vi tre som firade in julen, när jag som sagt var så sjuk. Det blev mat, mys och massa julklappar.
En perfekt dag, och redan halv 10 stupade jag i säng, Olivia som var så spänd dagen innan var även hon rejält slutkörd på julaftons kväll.
Så mysigt när temperaturen sjönk till minusgrader och snön föll, i samma veva kom tomten med alla julklappar.
Olivia fick sina älskade frostdockor, och en frost klänning som hon vägrade ta av sig på två dagar!



Idag var vi så galet trötta på julmat, så det fick blir lite vintergrillning. Med minus och strålande solsken så blev det helt perfekt!
Vi var på Stellas en sväng på förmiddagen Så Olivia fick springa av sig, det var galet mycket folk. Sen drog jag igenom mellandagsrean lite snabbt, men den var värdelös!




































































1 kommentar:

  1. Låter som en underbart skön jul, trots att du inte mådde väl. Gillar starkt Er grillning, mer sådana "fel" saker 2015! :)

    SvaraRadera