Olivia

Olivia

fredag 19 december 2014

Julen på ingång

Inte långt kvar nu till julafton, dagarna flyger iväg och jag hinner inte riktigt med allt som var tänkt att jag skulle göra.
Granen är uppe och det är färdig pyntat i alla fall, den årliga presenten från Skövde kommun har även anlänt ;-)
Men men det blir ju jul ändå, och ju mindre man stressar desto bättre mår man över jul.
Alla julklappar är klara, nu ska bara julmaten handlas. Det blir dock nästa vecka.
Idag handlade jag till min familj jag hjälper i jul via Giving people, det finns laktosintolerans i familjen så man fick tänka till lite på vad som skulle köpas.
Finns ju väldigt mycket laktosfria produkter nu mera, ruskigt överpris på dem bara. Inte lätt för en familj med ansträngd ekonomi att köpa denna mat!


Fick hem lite produkter från mitt absoluta favorit märke Tiken idag, passade på att köpa lite under deras adventsrea de haft nu ett par veckor. Deras foundation och ögonskuggor med glitter har jag fastnat för. Hoppas på att de ska lansera en mascara framöver också. 
Halva badrumsskåpet är fullt med ögonskuggor och annat, så nu kan man fixa snygg make up till jul och nyår!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar