Olivia

Olivia

tisdag 31 mars 2015

Ängelholm


I Fredags styrde vi kosan mot Skåne och Ängelholm för att spendera helgen där. Vi alla tyckte det skulle bli kul och skönt att komma iväg ett par dagar, och det skulle verkligen bli roligt att träffa släkten igen.
Blir allt för sällan man åker ner, det var ett år sedan senast nu, resan ner gick jätte bra utan trafik.
Där nere bodde vi hos Mickes morbror och fru som bor i centrala Ängelholm.
På Fredagen passade jag och Mickes kusin Sara på att ta en liten shopping runda på stan, letade presenter till Olivia. Hittade faktiskt alla presenter utom en där nere :-)
På Lördagen började vi dagen med att besök vår absoluta favoritplats, Skälderviken med dess underbara strand och utsikt över havet.
Vädret så här i Mars var ju inte böljande blå och ljumna vindar direkt, vi frös arslet av oss rent ut sagt.
Men Olivia fick samla lite nya snäckor till sin samling och lite bilder blev tagna så klart.



När vi kom tillbaka till huset blev vi mäktigt överraskade då Lisa och Bosse hade ordnat världens kalas för Oliva, inför hennes kommande 5 årsdag.
Vi blev mållösa alla tre, hade inte en aning att allt detta planerats och ordnats med dagen innan.
Stora delar av Skåne släkten var samlad och Olivia firades kungligt minst sagt! Hon fick så fantastiskt fina saker, tårta och ett besök på ett lekland.





Hon var överlycklig när dagen gick mot sitt slut, och så trött att hon knappt höll samman! Det var vi allihop, klockan 10 låg alla och sov :-D
Jag lyckades med bedriften att skada min fot rätt rejält, en sena drogs ut då min fot fastnade under mig när jag åkte rutschkana... herre gud så klantigt!!


Så nu haltar jag runt med kryckor här hemma, och väntar otåligt på att den ska bättre på sig! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar